Senaste Inlägg

vår kväll

Ikväll gick vi en bit på strandpromenaden. Tanken var att jag ville ha fina kvällskort att skicka som julkort, men det sket sig. Kameran och jag var inte överens. Och Nemo såg ut som om någon (jag) tvingat på honom en tomteluva. Vilket i och för sig var sant. Men det blev inget bra alls.


"Matte, jag vill inte!"

När vi kom fick han ett ben, sedan var det dags för vår klickstund. Då började jag presentera tricket "krypa" för honom och det gick fint! Så nu har vi något nytt att träna på.
Stå kan han så bra nu så.


Ännu senare på kvällen körde vi samma som igår, det vill säga jag öppnade upp kompostgallret när det var Nellys tur att vara ute och hon kom som vanligt fram flera gånger. Det går åt en del godis, då jag klickar så fort hon är i närheten och framme hos honom och jag tror att han tycker det är skönt att ha något att fokusera på.



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback