Senaste Inlägg

Nos mot nos


Nemo var på rätt humör för att träffa på Nelly lite närmare ikväll så jag öppnade upp lite och Nelly kom skuttandes direkt. Jag håller en lugnande hand så inte Nemo ska få för sig att resa på sig och skrämma Nelly, eller ta tassarna mot henne. Direkt efter bilden tog skuttade Nelly fram till Nemo så att de var nos mot nos :)

Jag öser lugnande beröm och gotta till Nemo så fort han är så här lugn kring kaninerna och det hjälper. Jag kan sitta och klappa Nelly och så länge Nemo får vara med och får lite klappar också så är han kanon! Är så stolt över honom! Kan mycket väl se Nelly som en framtida frigående kanin inomhus :)

1 Kommentarer

Postat av: Gealach den 2009-12-14 @ 06:19:56
http://gealach.blogg.se/

Vilken gullig liten kanindam! :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback