Senaste Inlägg

Skogstur!

Eftersom dagen igår inte blev så bra för Nemo kände jag att han behövde något roligt idag. Så medan husse låg och sov tog jag med mig Nemo, kameran, en boll och en massa gotta och gick till skogen. Det var helt underbart väder, inte fotomässigt, men för en skön skogstur. Hade det inte varit för att jag hade tagit på mig för varmt och att magen började kurra hade jag varit ute bra mycket längre än dryga timmen som det blev nu.
Vi gick lite på måfå, körde godissök, hoppade upp på stenar och stockar, tittade och lyssnade, gick på små upptäcktsfärder, lekte med bollen och så fick han såklart smutsa ner sig lite.
Nemo var överlycklig, och det är som vanligt helt underbart att se honom sådan.
Bilder var det ja! De blev inte så bra eftersom det var mörkt, grått och trist utomhus. Men skit samma, det är ju känslan i bilderna som är det viktigaste ;)


Nemo började med att äta lite gräs

Lycklig i plurret!

Jag bad honom gå upp på den stora stenen och där fick han sedan...  (klicka på bilderna)

Posera!

Mer godissök

Full fart i skogen (klicka på bilden)

Nemo med boll och läskiga ögon (klicka på bilden)

Flyger fram över stocken!!

Spanar i skogen

Finaste finaste älskling!

Stå och spana


Det var allt för den här gången.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback