Senaste Inlägg

Aktiv förmiddag

Idag förmiddag tog jag en promenad till mamma. Det är runt en timmes promenad så egentligen inte så långt kanske, men jäklar vad svårt det var att gå på vissa ställen. Glashalt! Men det fanns stunder då man skymtade barmark, och jag längtar verkligen tills det blir det överallt så man kan gå igen!




Nemo fick gå lite fritt på vissa ställen så jag kunde koncentrera mig på att inte ramla.
Han strosade på, sprang lite och var på riktigt gott humör!



Min fina kille poserar!


Nemo och Leo


Eftersom det låg leksaker på hela golvet hemma hos mamma, som Leo dragit fram, tyckte jag att Nemo också skulle få något att leka med :)

Efter ett par timmar så gick vi hemåt igen och Nemo var nöjd över en förmiddagsutflykt. Två timmars promenad och och två timmar med en 3-åring som håller låda hela tiden, ja det tar på krafterna :)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback