Senaste Inlägg

Hormoner

Nu är hormonerna igång på ninisarna här.
Molly har ju iofs boat och hållt på ett bra tag men nu har även Nellys hormoner kommit igång.
Igår gjorde hon en liten skenattack på mig för första gången, när jag grejade i hennes bur. Ett argt skutt framåt och sen bakåt igen. Dessutom har hon börjat gräva och riva ur ströet i toaletten samt möblerar om i buren.
Kastrering var det ja...

En liten rolig kommentar fick jag av syrran för ett tag sedan.
Jag berättade om Mollys boande och när hon frågade varför Molly höll på så svarade jag "tja, hon visar att hon vill bli morsa liksom".
Syrran, som är smått barnsugen men singel, skrattade och sa:
"Tänk om det vore så enkelt. Att man inte behöver någon kille eller nåt, utan det är bara till att börja boa. Köpa hem leksaker och vagn och grejer för att visa att man är redo".



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback