Senaste Inlägg

Utomhus

Idag gick jag tidigare från jobbet och eftersom vare sig killen eller Nemo är hemma tänkte jag att det var dags för Nelly att testa på att vara utomhus.
Dock blåste det storm ute så det blev bara typ fem minuter.
Hon var lite rädd och osäker vilket är förståligt efter att ha åkt väska ner i hissen och sen ut på okänd mark, utomhus. Men nästa gång kanske det är bättre väder och då blir det några minuter mer :)


Lite rädd, men nu är första gången gjord :)

För övrigt så håller jag på att bli tokig av Mollys boande.
Varje morgon så är allt hö, spån i toalådan, matskål osv, indraget i huset.
Nästa månad blir det kastrering för henne, om allt blir som jag tänkt.
Ska ringa vet. och kolla med dem nästa vecka tänkte jag.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback