Senaste Inlägg

Lördag

Älskar att vara hemma själv med Nemo ibland på helgen.
Jag har nämligen mensvärk så killen fick gå själv till 25-års kalaset vi var bjudna på.
Men det gör mig inte så mycket ändå.
Jobbar ju så mycket så det är lite gott att få vara hemma själv och bara ta det lugnt.
Kommer bli väldigt mycket jobb nu i fem veckor innan min semester, då chefen nu börjar sin semester så jag står själv med det mesta.

Men nu till djuren.
Kaninerna har fått nystädade burar och hage, gjorde även lite ommöblering och sånt.
Så de trivs och mår bra.
Har fått mejl från Blå stjärnan, drygt 1500 kr för kastrering av honkanin tar dem. Eller ja, de skriver sterilisering men jag hoppas att de menar kastrering då jag vill få bort könsdriften. Så förhoppningsvis kan Molly kastreras under min semester.

Nemo har fått en kort men rolig kvällspromenad med klickning och godissök.
Blev även en del klickning inomhus och kvällsmaten serverades i både petflaska och kartong.


Mat i kartong!


Finaste


Matte, se mig! Jag vill goooosa....


Snälla?!

(Vem kan motstå?! Jag la mig bredvid och fastnade där en stund...)

2 Kommentarer

Postat av: maldita den 2010-06-20 @ 02:08:39
http://villekora.blogspot.com

Amen jag döööööör!

Han är så jävla söt!!!! <3

Postat av: Mia den 2010-06-21 @ 18:08:05
http://ordochbild.blogg.se/

Ja, vem kan motstå hans fina bedjande ögon. Klart man gosar en stund ;o) Ha det gott, Mia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback