Senaste Inlägg

Morot är bäst

Haha Nemo är då rolig.
Idag var vi ute i skogen i vanlig ordning, han var lös hela tiden och jag gick och strosade.
Hade med mig en morot ut för att få nåt mellanmål, och den var populär kan jag säga.
Sedan kaninerna flyttade in älskar han morot! (De får ju en del så då har han också velat ha).

I vilket fall som helst så tittade han in mot skogen och verkade se något.
Jag ropade en gång, och gick sen åt andra hållet.
Satte mig en stund och tänkte att han får väl komma när han är klar med vad det nu var.
Is i magen.
Tog sen ett bett på moroten och gissa vem som då kommer i full fart?!
Just det, moroten lockade haha.

Såg sen när vi gick förbi att det var någon som satt på berget och njöt av det fina vädret, så det var det Nemo var intresserad av. Tror inte han var framme där. Om inte annat kan det vara nyttigt för honom att se något annat i skogen och att matte då försvinner i väg ;)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback