Senaste Inlägg

Haha vilken diss

Tog rundan bakom husen här nyss med Nemo.
Jäklar vad vi kämpade!
På vissa ställen gick det att gå på snön, medan man sjönk ner på andra.
Nemo fixade det som vanligt super, ibland fick jag peppa han lite och en gång gick han i mitt spår.
När jag märkte att det inte gick att gå längre tänkte vi gena så vi kom ut på vändplan.
Då fastnade jag!
Sjönk ner med ena benet ända över låret och när jag skulle ta mig loss åkte andra benet ner.
Nemo vände sig om, stod och tittade ett par sekunde och försvann sedan..
Vilken diss haha. Ingen räddningshund där inte.
När jag efter en hel del kämpande kom loss så var han dock bara i snöhögen alldeles intill.

Kort men kämpigt promenad. Dock alltid lika roligt att gå på ensampromenad med Nemo lös :)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback