Senaste Inlägg

Tips om bra sida för hundägare

Vill tipsa om en bra sida för hundägare.
http://www.activedog.se/
Blir man medlem (man kan testa tre dagar gratis) kan man sedan fylla i vad man gör med sin hund.
Tiden (antal minuter) omvandlas sedan till poäng och kommer man upp i 180.000 aktivitetspoäng under en månad är man med i en utlottning där man kan vinna olika priser, som till exempel presentkort, böcker, och andra bra saker.

Jag har varit med i perioder, och är med just nu.
Så vidare svårt att komma upp i aktivitetspoängen för att vara med i utlottningen är det inte.
Jag skriver inte i allt vi gör, utan mer det som är den största aktiviteten under dagen.
Till exempel 40 minuters promenad med 10 minuters hjärngympa ena dagen, och nästa dag kanske det är 60 minuters promenad och 20 minuters lek med andra hundar.
Men vill man kan man ju skriva in precis allt man gör, finns väldigt många alternativ där. Kul att kunna se hur en månad ser ut för hunden, och kanske sporras man lite och vill testa nya saker.
Man kan även gå tillbaka i datumen och fylla i, om man nu inte är inne på internet varje dag.

Själv var jag med i månadens utlottning och vann!
1 burk plaque off kommer att skickas hem till mig, vilket är roligt eftersom det är något jag använder till Nemo.
Om inte annat är det ju himla kul att vinna något!

Så in och kika med er!
(Det finns också ett hundforum och intressanta tips och artiklar)



2 Kommentarer

Postat av: Elin den 2010-05-11 @ 02:56:51
http://www.freewebs.com/wildfirecharlie/

Jag vann också en burk plaqueoff till min vovve charlie:)

Postat av: nemo den 2010-05-11 @ 20:32:33
http://viharhittatnemo.blogg.se/

Elin: Visst är det kul att vinna?! Speciellt om det är något användbart :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback