Senaste Inlägg

Bloggpaus?

Är lite dålig på att blogga här nu.
Mycket som är på gång. Vi ska ju flytta och båda jobbar. Dessutom har jag nu haft problem i över 6 månader med min axel/skuldra/rygg. Jobbet som gör det till största del (sitter ju vid dator dagarna i ända) och sen så blir det ju inte bättre i vardagen med tvätt, städ, disk och sånna saker ;) Då har jag en del dåliga dagar och att blogga står inte på prioriteringslistan...
Men djuren är min medicin.

När jag är ute med Nemo i skogen så glömmer jag det mesta. Hur ont jag än har, så går det inte att vara deppig när man ser hur lycklig han är :)

I helgen är vi ensamma då husse är på festival.
Ganska gott faktiskt att få lite ensamtid tillsammans.
Det är ändå något speciellt med vår kontakt, och jag har verkligen så roligt tillsammans med honom.


Du och jag <3
(gammal bild)


1 Kommentarer

Postat av: Maria&Oskar den 2010-06-13 @ 10:42:49
http://www.blogg.guldhunden.se

EN sån fin bild! Jag känner igen det där med att man inte hinner och orkar. Den lilla fritid man har vill man ju lägga på djuren, och de är verkligen medicin både mot smärta och stress.

Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback