Senaste Inlägg

Mutad

Det var ett tag sedan jag skrev nu.
Jobbar som bara den nu, och tyvärr blir det inte så mycket "hundaktiviteter" mer än det vanliga. Men Nemo mår bra ändå. Häromdagen var han hos min mamma på kvällen och efter den kvällen och natten sov han hela dagen hemma sen. Han är ju inte iväg så ofta så då är det mycket nytt för honom. Lika gott tycker han att det är att få komma hem. Så även om jag inte egentligen gillar att behöva lämna bort honom de få gånger vi gör det, så vet jag ändå att det gör gott för honom.

Idag fick han vara ensam hemma i drygt fem timmar, något som väldigt väldigt sällan händer.
Killen jobbar idag och tog han vid nio och  sen kom inte jag ifrån jobbet förrän vid två.
Tyvärr måste jag jobba hemma nu också.
Men Nemo fick i alla fall springa av sig den värsta energin och nu när vi kom in så mutar jag honom lite :p


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback