Senaste Inlägg

Trångt

Vi har ny soffa här hemma. En tresits typ samt två fåtöljer. Dock såg det inte så bra ut med två fåtöljer i vårt vardagsrum så den ena får stå inne i datarummet och vara Nemos. Två av hans filtar ligger i den så han trivs bra med stor egen fåtölj.
Dock trodde jag att jag skulle få ha fåtöljen i vardagsrummet för mig själv. Nemo kan ju ligga i soffan med husse... tänkte jag. Men icke. Givetvis ska Nemo också vara i fåtöljen. Men inte om jag sitter i soffan, nej då ska han givetvis vara där.
Så numera är det trångt framför teven. Killen får en hel soffa för sig själv, medan jag och Nemo delar på en fåtölj...
Ja, det är ju tur att det är mysigt i alla fall. Finns det hjärtrum finns det stjärtrum, som min farmor brukar säga!

1 Kommentarer

Postat av: Niketesse den 2009-11-02 @ 16:50:00
http://metrobloggen.se/Niketesse

Nu har jag hittat in på din nya blogg=)

Förstår precis vad du menar med trångt i tevesoffan. Har precis bytt till en tresits från två tvåsits. Nu ska alla hundarna vara i den och Thure är inte liten. Men det är ganska mysigt trots allt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback