Senaste Inlägg

Kurs?

Kom precis på att jag glömt kolla upp vårens utbud av kurser!
Så jag kikade in på den ena klubbens hemsida och ser att de nu ska ha rallylydnad i vår! Och att anmälningstiden var senast på söndag! Så jag kastade mig på telefonen och ringde för att se om det fanns plats kvar..
Tyvärr var intresset fullt. Men vi pratade ett tag och i nästa vecka kommer de intresserade få ut mail om kursdag och tid. Så jag hoppas på att det är någon som inte kan eller har möjlighet att gå, för då står jag på tur!

Tror rallylydnad är det som skulle passa Nemo bäst, och det är också det jag är intresserad av att lära mig mer om.
Skulle dessutom vara väldigt roligt att få gå en kurs igen, både för Nemo och vår skull.

Så håll tummarna för att det blir någon avbokning :p

1 Kommentarer

Postat av: söderhund den 2010-02-13 @ 11:55:53
http://soderhund.blogspot.com

Boo och jag gick rallylydnad i höstas. Det passade oss perfekt, eftersom lilla sprallisen behöver rätt mycket pepp - och det är ju obegränsad vara på rallyn. Jag tyckte det var jättekul, men sen jag slutade kursen har jag varit urusel på att träna på skyltarna. Barmark, barmark (behöver jag inte önska mig egentligen eftersom jag har en stor maskinhall som lämpar sig ypperligt för träning). Jag behöver gå kurser och ha läxor för att fokusera ordentligen tror jag. Dåligt av mig! hoppas du får plats på kursen, för det är som sagt en rolig, kontaktbindande, träningsform.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback