Senaste Inlägg

Långlinan åkte fram

Jag vet inte när vi använde den senast.. eller jo, det var väl när vi spårade senaste gången i höstas, innan snön kom. Men idag tänkte jag att den skulle få följa med oss ut. Jag gick nämligen till skogen och hade i tanke att få se några rådjur. Och det skadar ju aldrig att befästa inkallningen lite mer...

Några rådjur fick vi inte se men Nemo fick spåra lite rådjursspår i alla fall. Det gick knappt att ta sig fram i skogen, snön låg hög, orörd och hade dessutom börjat töa. Men vi kämpade på. Även om Nemo inte fick springa så mycket tror jag han blev väldigt nöjd ändå, med att få strosa runt, träna med matte och gå lite friare.




Det blev lite kämpande...


Spanande...


Sedan kan man ju traska iväg lite på egen hand också :)


Stora snövallar!


Träna på lite inkallning



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback