Senaste Inlägg

Bra dag

Eller eftermiddag och kväll snarare..

Jag städade och möblerade om hos kaninerna igår, vilket dem verkar uppskatta. Nelly fick ett par busryck i hagen idag och det är första gången jag sett detta. Hon ligger oftast bekvämt och gosigt, men några springryck har hon inte haft om hon inte blivit rädd då vill säga. Så det var kul att få se. Molly har jag försökt komma närmare, ger henne lite gott ur handen medan jag sakta försöker vänja henne vid att bli klappad. Det går långsamt men jag hoppas att hon snart  kommer att lita på mig.

Nemo fick också ett busryck här och vi busade med ankan som skam. Dragkamp, apport och sedan har han fått massakera lite tomma toarullar. Blev även en hel del klickning. Så djuren här är nöjda och belåtna idag, vilket gör även mig nöjd och belåten haha.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback