Senaste Inlägg

Lugn helg

Tanken fanns där allt, både på långpromenader och andra roliga saker.
Men det blev en lugn helg.
I fredags kväll fick han vara ensam en stund eftersom jag hade ett jobb inbokat, som killen följde med på. Det var lite roligt på kvällen dock. Jag gick hem medan killen stannade på krogen (evenemanget var på krogen och jag fotade) och så tog jag ut Nemo.
Han fick gå lös våran lilla runda bakom huset.
Senare kom killen hem och tog ut han igen när jag sov.
Det roligaste var att han hade gjort exakt likadant, dvs skippat kopplet och gått samma runda :)

Lördagen var lugnare än lugnast.
Och idag likaså.
Killen tog en långis med Nemo så han springa lös men annars har vi inte gjort nåt.
Bara slappat.

Jag har anat att det var nåt på gång och idag eftermiddag har jag haft feber.
Inte konstigt att inspirationen ibland sviktar när det är nåt på gång med kroppen...

Men Nemo har varit väldigt nöjd ändå.
Inte krävt någonting, trots att han inte fått mycket.
Han behövde nog också detta.
Sedan har vi ju gosat och myst en massa, både i sängen och framför teven vilket jag tror har gjort sitt till.
Skönt iaf att vi fått varva ner och så tar vi nya tag i veckan.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback