Senaste Inlägg

Its me or the dog

Vill tipsa alla om hundprogrammet "Its me or the dog".
Nu har jag sett ikapp mig på programmen, de finns att se på på Tv3 Play för alla som är intresserade.

Och jag kan bara säga.. WOW!

Fasen vad roligt att se ett hundprogram där man tränar med positiva metoder.
Där man tar sig tid för problemen, där man lyssnar och verkligen pratar med ägarna, och där man också förklarar träningen så att de förstår.

Jag blir verkligen glad över det här programmet.

Nu ska vi ta ut hundarna (Sixten har varit här sedan igår) men jag kommer att återkomma till ämnet lite senare under dagen.
Tills dess, ta en kik på när Victoria Stilwell tränar hundar och ägare med positiva metoder :)

1 Kommentarer

Postat av: Emma den 2010-03-15 @ 23:51:39
http://www.pitbullemma.blogspot.com

Tummen upp för ditt inlägg!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback