Senaste Inlägg

Impad!!

Jag är så jäkla imponerad alltså.
Klickade precis med Nemo. Hade väl en tio små godisar.
Tänkte lära honom att backa, då det är något vi inte tränat in.
Tre godisar och klick senare så var det klart. Han fattade direkt!
Nog för att vi gjorde det lite enkelt att stå i hallen och jag tog ett par steg framåt men ändå! Första gången vände han på sig, andra gången likaså och tredje gången backade han en tre steg.
På de sista godisarna gick det på räls!

Jag blir så jäkla imponerad av honom ibland alltså.
Nog för att jag vet att han är smart, tycker om att träna med mig och allt det där, men man tror ju ändå att det ska ta en liten stund innan det går upp för dem ändå. Men det går på direkten!
Blir så glad över sådant här.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback