Senaste Inlägg

"Du glömde klickningen"

Det sa Nemo till mig igår.
Husse aktiverade honom, faktiskt, igår medan jag jobbade. Först var de på besök hos killens mormor, sedan åkte de ut till killens mamma hela eftermiddagen. Där fick Nemo gå skogspromenad, eller snarare springa lös hela vägen medan de andra gick. Det blev också en del bus med Sixten. På kvällen kom husse och Nemo och mötte mig efter jobbet.
Så det blev en riktigt bra dag för Nemo.
Ändå kom han in till mig vid datorn på kvällen, pigg som en mört.
"Borde inte han vara trött?!" tänkte vi.
Men sedan förstod jag. Han påminde mig bara om vårt kvällsklickerpass!
Efter bara några klick var han nöjd och gick självmant och la sig... Sedan sov han som en stock hela kvällen..
Han är då rolig.

Idag blir lite av en tråkdag för imorgon jobbar både jag och husse och då ska Nemo vara i Stenshult (hos killens mamma, sambo och hund). Då blir det mycket springande i skogen och busande med Sixten, så då får det allt bli lugnare idag.

Nu jobbar jag hemifrån och Nemo har precis fått ett litet ben att tugga på.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback