Senaste Inlägg

Ny blogg

Har länge bloggat om Nemo på metrobloggen men jag har varit trött på den länge så nu tyckte jag att det var dags att byta bloggadress. Och eftersom jag har min egen blogg här på blogg.se, tänkte jag att även Nemos blogg får vara här.

Vem är då Nemo?

Jo, han är en hund som jag och min sambo adopterade från Sos Animals i april 2008. Då hämtade vi honom på Landvetter flygplats, eftersom Nemo rest från Spanien och hundgården på Sos animals.
Nemo är en kastrerad hane på snart 3 år. Världens bästa hund om jag får säga det själv.
Glad, pigg, nyfiken, lugn, snäll, kelig, busig.

I bloggen skriver jag om vår vardag, både i ord och bilder.
Det blir även en del om mina tankar och funderingar kring att ha hund.



välkomna, båda nya och gamla läsare :)

1 Kommentarer

Postat av: Lily den 2009-10-19 @ 17:29:58
http://www.metrobloggen.se/SpanskaLoppan

jag som stack från blogg.se för att det var så jäkla krångligt hehe. Hoppas det går bättre för dig:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback