Senaste Inlägg

Bildserie från gårdagen

Eftersom det skulle komma en och kolla på vår lägenhet igår tog jag med mig kameran och Nemo ut i skogen.
Först gick allt kanon, Nemo var duktig och höll sig vid mig.

Lite beslutsångest. Spanar, ska jag springa, eller ska jag till matte?


Till matte var det ja!


Får jag godis nu?

Sedan gick vi vidare.

Nemo spatserade i skogen

När han försvann ur synhåll ropade jag på honom och han kom och visade sig.

En fladdermus? En räv? Ett spöke? En Nemo?

Vi klättrade lite i berg, gick bland buskar och snår och jag försökte fota en del. Vilket inte var det lättaste då Nemo var snabbare än blixten.

Först kan man springa ner för berget, och när matte är för långsam kan man springa upp igen.

Sen när jag skulle koppla honom fick han givetvis ett tokryck.

Tokryck, då hinner man inte med att fota!

Och var tror ni han hamnar när han har tokryck?
Just det...

2 Kommentarer

Postat av: Helena den 2010-05-11 @ 18:52:01

Haha, underbar avslutning. ;)

Postat av: Emelie den 2010-05-11 @ 19:43:01
http://borglundasozzy.hundbenet.se

Åh, vad han ser ut att ha kul! :) Dessutom har du jätte fin sida =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback